Charlottes Dagbok

onsdag, februari 15, 2006

Första gången!

Hej... Jag heter Charlotte och är 23 år! Denna blogg ska ja använda till min famlij, vänner och andra nyfikna som vill följa min Floristutbildning som startar den 27 feb.
Jag kommer i den mån ja kan att lägga upp bilder på det ja bundit och skapat och samtidigt berätta om hur ja mår och hur allt annat är.

Har idag efter min 1 timmars simning brummat iväg till Solna för att shoppa på mig de man behöver när man ska flytta. Så ja har köpt: *Temat är ROSA*
Rosa Marimekko pärm, rosa hård plastmapp, rosa kolegieblock fast modell smal, 3 rosa pennor, stickers att sätta i böckerna, en svart STOR sportbag att packa i, en rosa Nikebag, lite mindre modell, Rosa pyjamas mm.


Ciao

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida