Charlottes Dagbok

söndag, mars 12, 2006

Man är ju hopplös! Här kommer man hem till mamma och pappa och känner att WOW nu ska ja sova ut! Men neeeej... Vaknar ju så tidigt så ja blir galen!

Jaha idag ska ja åka tillbaka till Västerås... Men innan har jag massa tvätt att fixa med och så ska pappa hjälpa mig med att tvätta bilen för den är typ kritvit av salt, och så ska ja få med mig en liten teve som ja ska ha i sovrummet. Igår va ja och köpte sladd och kopplingsdosa så nu får vi hoppas att de ska funka... Måste även lufta elementen i lägenheten! Hur ska ja klara det? Hihi

Prata just med Emma på msn, hon verkade må bra och hon va så glad för min skull att ja ÄNTLIGEN tagit tag i livet och börjat plugga! Och jag är sååå glad att ja gjort de också. Precis detta var vad som behövdes!

Idag drar ju F1 igång också! Hejja KIMI!!!!!Hihi

Jo igår va ja och mamma på Martin Olsson och storhandla så ja kommer ha med mig mycket mat! Skönt att slippa köpa de liksom eftersom man är död efter skolan...

Jo kanske borde börja simma denna v för det blir man ju piggare av... Jaja de ger sig, ska ändå simma varje dag sen när ja är hemma på praktik.
Just de, ja hoppa ju in i butiken där ja ska vara och hälsa och dom va sååååå gulliga... Ett äldre par, hon kanske 55 och han 60! Så där kommer ja nog att lära mig förhoppningsvis!

Nu ska ja sluta... Hihi
Jo ja borde få internet i morgon i lägenheten!

Ciao

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida