Charlottes Dagbok

fredag, september 01, 2006



Jaha... Så va klumpfia framme igen! I Tisdags skar ja mig på en kniv!! Handen! 5 cm långt, ganska djupt och så de glappa 2 cm kanske! Ja fick jordens panik, först när ja glodde rakt in i såret va där bara vitt och äckligt men seeeen kom blodet!! Ja börja grina och skaka! Ringde sjukan och skrek, dom bad mig komma! Ja klädder på mig svårt när man störtblöder från armen... Sen sprang ja iväg till akuten, bor ca 500 m ifrån!

Väl där fick ja prata med en söt ssk som tittade och la om såret... Sen fick ja vänta på doktorn som kom och sydde mig! Så nu är ja både sydd och tejpad och har jordens bandage! Invalido asså!

Efter dessa bravader åkte ja hem till Sthlm igen och till Andis... Han är ledig denna v så vi hinner ju åka runt till Ikea och massa saker och handla! Skit roligt faktiskt... Ska visa bilder för er sen! Idag ska han till tandläkaren och medans de ska ja dra till Mio och köpa en lampa och 2 tavlor ja sett, sen färg... Svårt att välja färg till hallen ju! Han vill ha biege, ja vill kanske ha vinröd... Men men vi får se!


Nästa v är de skolan igen... Då ska väl armen vara duglig till att jobba med igen! Stygnen får sitta ett bra tag eftersom de va ett ganska utsatt ställe som ja skar mig på!

Nej nu ska ja spåna vidare här och se om ja kan bestämma va de blir för färg!!


CIAO!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida