Charlottes Dagbok

onsdag, oktober 11, 2006

*gääääspar* Tack Tobbe för att du ringde så tidigt och väckte mig! Nu måste ja komma med hämd! HÖHÖ

Kunde inte somna om så nu har ja klivit upp och plaserat mig i schäslongen och tänt lite ljus... Mysigt såhär tidigt!
Huvudvärken dunndrar i huvudet BLÄÄÄ Kul att starta dagen med detta! Men de ska nog gå bra fåt vi hoppas!!

Idag ska vi ha Karin som lärare för våran vanliga skulle iväg! Karin är så go med sin norska och grymt duktig på att förklara så de ska bli roligt med lite variation! Fast Irene är ju också bra Hihi


Igår kom Abbe till mig med en bilnyckel... Så sa han! Hej Stockholm! Tycker du att de är rimligt att jag som är så gammal och behöva åka den där ruttna Skodan som är skolbilen! Så skratta han... Sen fick han "prova" min bil i stället för att den stackarn skulle slippa! Hihi Han är för tokig!!

Idag ska vi göra brudbukett utifrån en bild! Jag funderar skarpt på att göra den buketten som Agneta Sjödin hade när hon gifte sig häromveckan... Halva hennes bukett va mörkröd och den andra halvan va mörkröd och lime... Bilden där är dock inte så bra... Jag ska i alla fall fota och lägga upp här sen!

Det är så fint städat här nu! Mysigt jue! Idag kommer hon ju, tjejen som ska kolla på lägenheten! Gillar inte sånt men men! Får ta Sabina i handen och söka skydd bakom henne! Hihi


Nä nu ska ja duscha!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida