Charlottes Dagbok

måndag, oktober 16, 2006


Jaha så vakna i alla fall jag kl 04.45! Kulijul liksom... Så ja har legat och lyssnat på min Ipod men nu lessna ja på det!!


Undra va vi ska göra denna v i skolan... Vad det blir för tema. Vi ska ju ha en vikarie så det skall bli spännande och se!



Va ska jag ha på mig idag då? HUM!!!
Jo kanske en vit skjorta, svart lite längre tröja över, svarta strumisar och svarta benvärmare! ÄLSKAR benvärmare!! Ja så får det nog bli kanske... Hihi Vilka problem man har liksom...



Jag MÅSTE höra av mig till Marie! Hon och Patrick har ju flyttat hit till västerås för att han ska spela hockey här... Och Bamse, undra när han, hans tjej och lilla dotter Nelly ska flytta hit, det skulle ju också va nu på hösten!?

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida