Charlottes Dagbok

söndag, oktober 08, 2006


Ohhh en treo! Så ont i huvudet... Men de är ju som vanligt! Undra bara när min mage och lever ska tacka för sig, packa ihop och flytta! Blir lite less att INGEN läkare vill hjälpa mig med denna huvudvärk!
Jag har provat ALLT tror jag! Hjärnröntgen, synen, munnen, massage, KBT mm. Inget hjälper så ja får käka Treo som inte funkar helt ut för INGEN vill skriva ut det som faktiskt hjälper när det är som värst, Treo Comp eller Citodon... Men då tror doktorn att ja ska bli narkoman, men ja blir ju sinnessjuk av denna huvudvärken typ!!

Asså att ja inte kan ta mig i kragen och börja packa men ja ska BARA kolla klart på teve och jag ska bara surfa lite till och jag ska bara vila lite och jag ska bara gosa med Leroy mm. Sen SKA ja packa! Hihi

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida