Charlottes Dagbok

lördag, oktober 07, 2006

Sitter här och funderar på när jag ska åka till Västerås! I morgon *hum?* eller på måndag morgon?

Jaja det löser sig nog...

Det ska bli så roligt att träffa alla igen och höra hur dom har haft det på sina praktiker! Och sen om man tänker så är det ju inte så långt kvar i skolan tills vi alla ska splittras! Det som är lite synd är att nästan alla bor på olika ställen i Sverige.... Några i Västerås, Köping, Karlstad, Östersund och Dalarna... Enbart ja som är från Sthlm, och SATAN va ja blir trackad för min diiiiiiiiiiialekt HIHI


Vi har i alla fall kul tycker jag!!

Ja ska vi se då va ja har för planer efter skolan... Kanske ta tag i mitt trasiga liv och den plugga vidare till Inredningsdesign... JA de låter som en bra idé tycker jag!!
Mitt kall är nog inte att stå och slava i en blomster affär, ja är ingen säljare.... Men de kan ju ändra sig såklart!


Ciao!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida