Charlottes Dagbok

onsdag, november 08, 2006

Borde kanske inte sitta vid datorn... Skriver så länge ja orkar så får vi se...

Ok i söndagskväll gick ja ju och la mig med huvudvärk... Vaknade med det och tog det medicinerna som ja hade hemma men det hjälpte inte så jag tänkte att rör man lite på sig så kanske det släpper, ja åkte för att handla och när jag kom hem tog ja 2 Treo men huvudvärken accelererade så ja gick och la mig tills ja kände att det va dax att åka in... Men att komma med huvudvärk till akuten käns ju som att man kanske får vänta i 16 timmar innan man kan få en Ipren!
Men ja kom in där, i min rosa pyjamas och med texten BARBIE på tröjan och stora svarta diorisar för ja klarade inte av ljusen, darrande och vinglande så fick ja en säng på en gång... Läkare fick ja träffa innom 15 min! Men ja pallade inte att ta av mina solisar, helt ljusskygg! Han va nevrolog och gjorde massa tester... Sen beordrade han blodprov och 2 Citodon i rumpan!! Kulijul när någon annan gör sånt på en... Men de gick bra och blodprovet kändes nästan inget alls!

Men smärtan släpte inte alls utan det blev värre så jag fick ligga inne i ett kolsvart rum, där låg ja med solglasögon och svart kofta över ögonen! Läkaren kom och fråga hur ja mådde, Illa svara jag... Då la han in mig! Hjärnröntgen och morfin för min del!

Forstättning följer, ja måste vila lite!!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida