Charlottes Dagbok

onsdag, november 01, 2006


Men JIPPIE!! Vaknade dyss och konstatera att visst fan är de vitt på taket mitt emot och när ja titta ut så visst såg ja att de snöa och blåste, och jag har bara SOMMARDÄCK på bilen*hata*

Iförsig är dom inte så slitna och ja får ju lov att ta det lugnt men ändå... Gillar det ikke!!
Men så är de ju, när en Sthlmare får en snöflinka på backen utbryter full panik och folk kör i dike eller krockar! Hihi
Jag får dock ta det lugnt idag!!


Igår va de ekonomi hela dagen igen och igår va den värsta dagen i mitt liv i alla fall... FYY!! BOKFÖRING!! Mamma hur kan du alla 1910 och 3010 och vafan mer det var?? Nej där behöver ja gå en kurs för hjärninvalida för att fatta!

Sen fick ja tavlan igår också av Sabina och FAN *ursäkta mig* va snygg den blev... Bild kommer dock senare då den hänger uppe på sin plats och det ska väl kunna ske till helgen!

Näääe fan va de blåser nu BLÄÄ

Bilden är på färgcirkeln, den talar om hur man bäst och sämst kombinerear blommor! Tycker den va lite kul att ha!

Nu ska ja se om ja har dun overallen med mig så ja kan ha den idag! Jiiiiises!!


Ciao!

1 kommentarer:

Klockan 9:08 em , Blogger Golddigger sa...

Har du en dumoverall????? helkropp? sån som man hade som liten i pulkbacken???

Och du.. när ska man arrangera blommor på sämsta sättet? Är det typ fel antal svarta rosor med vita liljor? till en fiende? ^^

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida