Charlottes Dagbok

torsdag, september 07, 2006


Ojojojoj... Idag skulle ja ha lite sovmorgon för ja ska nämligen åka och ta mina stygn senare på förmiddagen! Men såååååklart så vakna ja skit tidigt jue... BLÄ!!


Ja längtar efter A... Min skruttis! Men satan va less ja blev på han igår!
Jag har ju köpt tavlor, lampa och MÅLARFÄRG till hallen och när vi måla tyckte han att färgen va ok och fin... Men så går han igår då och impulsköper ny färg! Mupp är vad han är JA!!

Nu ska i alla fall tavlorna tillbaka till Mio och kanske förstorar vi vårat sigill och ramar in och sätter det i hallen... De är ju en unik tavla jue och kan ju kanske bli fint... Men i sånna fall får ja ju göra om det!


Jaha ska ja orka städa lite här på morgonen? De är iförsig inte smutsigt men de är kläder typ överallt! Hihi Typiskt mig!

På måndag går min klass ut på praktik! Ja ska ju va kvar i skolan... Skönt tycker ja, orkar inte med praktik just nu faktiskt.!! Men hoppas de kommer gå bra för dom små skruttarna :)

Näe nu ska ja glo lite på teve innan ja börjar städa och sånt... :P

CIAO!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida