Charlottes Dagbok

söndag, september 03, 2006



Såhär får det nog bli... Hemma ikväll, titta på Beck med A och sen gå upp i morgon, sno hans bil och åka till Västerås! Hihi nej inte sno, de går nog inte, får ja han efter mig...

Men i alla fall åka i morgon, eller kanske möjligtvis efter Beck filmen men de är heeeeemskt tveksamt!


Har så dåligt samvete för mina älskade små pojkar! Fasters små prinsar, som inte är så små längre! 2an och 4an nu ju... Ohh så stora så!!
Grabbar, när ja är klart i skolan i Dec så ska vi hitta på något... Det lovar Faster! Älskar er!!

Nu ska ja åka och köpa något bakverk... Försökte mig på den där ugnen i förrgår, skulle baka toskakaka... Gasspis och ugn asså... Fick inte igång den och när ja VÄL fick de så blev det en minde explosion och ja börja grina och tappa tändaren medans A kom springande och undra vafan ja pyssla med... Så nu får den spisen vara för min del och när ja flyttar in här så åker den ut illa kvikt!! FYYYY!!

JO just ja, har sagt upp mitt bredband... Bäst att skiva de här så ja mins att ja gjort det HAHA

CIAO!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida