Charlottes Dagbok

onsdag, oktober 18, 2006


Nu har jag städat lite och diskat! Så nice när de är rent! Nu behövs det bara en energikick för att orka ta hand om tvätten!

Men de ska nog komma om en liten stund....


Jag vet inte vad det är med mig... Sen ja börja i skolan har ja varit mer sjuk än ja någonsin varit i hela mitt liv... Antingen kräks ja eller som nu, död i huvudet och krax i halsen! Käns som imunförsvaret är 0 även fast ja käkar vitaminer och sånt! Sen när man är sjuk så ofta så missar man ju skolan och då får jag panik... Men samtidigt kan ja ju inte va i skolan när ja inte mår bra.... *suck*

Borde lägga mig för att sova men ja har sån huvudvärk... :-/ Sova är ju annars den bästa medicinen för på måndag SKA jag vara i skolan och vara FRISK!
Sen får ja väll börja gå med munskydd eller så! :-(

Näe ja ska nog försöka vila i alla fall... CIAO!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida