Charlottes Dagbok

tisdag, oktober 17, 2006


Vi har ju vikarie nu... Li heter hon! Undra va hon ska hitta på med oss idag? Jag känner mig död i hjärnan... Har såå ont i huvudet asså! BLÄÄ


Synd att både Sabina och Vickan är sjuka denna v... Tomt utan dom jue!


Igår köpte ja 3 små julklappar... Hihi bra att va ute i tid och de ja köpte är en ASSMART sak!
Hihi


Jag är inte på skolhumör idag, känner att insperationen är kass... Men ja får väll skärpa mig kanske och le och se glad ut ändå!
Är ganska less på skolan just nu... Eller alla i klassen är lessna typ! Men nu är det bara 6v och 3 dagar kvar till skolan är slut!
Jag känner att ja går på den sista bensingnuttan ja har kvar, den ska räcka... Även om de är jobbigt just nu så kommer det ju kännas såååå bra sen när man väl är färdig!! Då är jag FLORIST! Hihi

Sen ska ja bli Inredningsdesigner också, hade ja tänkt :-P

Hoppas att mitt paket kommer idag! Vore nedrans trevligt i alla fall!


0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida