Charlottes Dagbok

lördag, oktober 21, 2006


Skum känsla detta... Nu är ja ju hemma hos mamma, pappa och Leroy... Jag har bott i detta huset i hela mitt liv men just nu känns det bara som att detta inte är mitt hem längre... Att ja är här på besök... Märkligt känns det i alla fall!

Västerås käns inte heller hemma även om ja trivs jättebra där... Neee detta va märkligt!!



Bromma längtar ja till hela tiden så det borde ju också kännas som hemma... Ja det är nog närmast hemma känslan ja kan komma... Hihi va knäppt det låter men det känns som att jag är mellan någonting!
Men det blir nog bra med den saken!!

Sen när ja flyttat in i Bromma så ska ja ha inflyttningskalas... Eller glöggparty :-P Vill att tiden ska SPRINGA fram till den 1a December.... Nääää nu SKA JAG PACKA!!!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida