Charlottes Dagbok

lördag, oktober 07, 2006


Vet ni!!?? Igår blev ja bjuden på maskerad! Jag har ALLTID velat gå på det men aldrig blivit av!

Det är den 4 nov så de ska ju va lite Halloween tema! Så igår beställde ja den där dräkten! Kan bli coolt i alla fall eller så ser ja ut som vanligt, som en stoppad kassler! HIHI

Nej men de ska vi skitkul i alla fall!

Igår köpte ja 3 par nya skor varav 1 par va svarta höga stövlar så det kanske ja ska ha till den där, eller mina Rizzo men spännen! Ja de är ju en stund kvar så ja hinner säkert ändra mig! HIHI Typiskt mig jue! Men hoppas dräkten passar mig för ja tycker verkligen om den...

Kanske blir knäpp sen och använder den varje dag :P
Måste söka efter ett snuggt halsbant till!! HUM!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida