Charlottes Dagbok

söndag, september 02, 2007




Ja just de ja... Har ju glömt att berätta! Jag har börjat med Cambridgekuren. Eller idag är jag inne på dag 22 med dessa shaker.
Det funkar... Ja är otroligt sugen på mat men ja klarar av det och änn så länge har ja gått ner ca 7 kg och 13 cm på midjan.
Och mer ska de bli, jag ska kämpa tills jag går av. Men hunger har ja inte kännt en ändå gång utan bara sug efter mat. Målet är att hålla på minst till den 18 sept.... Men har jag ork kvar och kilon att rasa så kommer jag nog att fortsätta!

Kan verkligen rekomendera de här till er som verkligen är motiverade då man inte får äta något annat än sånna där saker och dricka vatten. Ingen frukt, grönsaker mm, nada!

Kanske ine den roligaste bantningen men roligast när man tittar på vågen!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida