Charlottes Dagbok

lördag, mars 18, 2006




Godmorgon på er alla... Jag mår inte så bra, förkyld och lite feber och massa ont i armarna! Men med helgens vila så ska de nog gå bra! Gick ju till skolan ändå igår fast kroppen inte va riktigt pigg.... Men ja fick ihop den där... Linda kransen med prunusblad och byggde sedan en dekoration me stickmassa! Men efter den där mådde ja inte bra och åkte hem igen och sov... Skumt detta! Men ja tycker den blev lite fin! Sen fråga min lärare om ja ville ha med mig kransen hem men näää, lite väl mycket begravning för min del så ja plocka bort blommorna och dom står här nu på mitt bord och luktar godis, de är ju liljor i!

Nu ska ja bädda ner mig i soffan och glo på teve! Ciao

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida