Charlottes Dagbok

torsdag, mars 16, 2006


Hej... Här kommer denna bilden på de som ja gjorde igår men glömde fota! Ser ni någon skilnad? Den ena är liggande och den andra är stående!


Igår gick ja ju lite tidigare från skolan och hem och sov... Och idag släpa ja mig dit men när våran lärare började visa oss hur man lindar en krans med primusblad så höll ja på att svimma. Så hon skicka hem mig! Såååå tråkigt men nu har ja sovit hela dagen och känner mig lite halvdöd... Så sängen blir det för mig ikväll och så håller vi tummarna för att ja kan gå i morgon!
Jag ska nog vara kvar här i helgen... Men ja kanske ångrar mig i morgon och åker hem... 1 v kvar i skolan och sen ut på praktik! Det ska blir roligt! Nu ska ja vila mer så ja orkar gå i morgon, vill inte missa en sekund!

Ciao!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida