Charlottes Dagbok

lördag, oktober 07, 2006



Denna datorn är helt underbar så ja kan inte sluta blogga... Jaja, inget kul för er att läsa i alla fall... Roligare när ja lägger upp bilder från de ja gjort i skolan!

*viskar* Jo detta är en hemlighet men några som ja känner ska gifta sig och ja ska få göra brudbuketten om ja hinner! HOPPAS ja gör det!
Nog om det, ingen nämd ingen glömd i alla fall!!

*konstpaus*


SÅ... Oj ja kom på att ja måste packa med mig lite nya kläder... Nu när ja ska va borta i 1 mån så kommer de ju garanterat bli kallare och ja måste ha varmare kläder!

BURR ja HATAR att packa!!

Såg att ja fått ett sms från någon som ville komma och kolla på min lägenhet i Västerås... Ja ska höra av mig till henne nästa v och bestämma en tid så hon kan få se! Skönt att bli av med den och ja kanske kan sälja på henne lite saker som ja inte behöver ha med mig sen när ja flytta därifrån! HOPPAS HOPPAS!!


Ohhh sitter här och kollar... Vill köpa ett par Miranda tofflor, nallen som ofta förekommer på denna bloggen är en Miranda nalle! Det vore ju sött eller hur?


Ska se sen idag om min söta sessa kan hjälpa mig med hemsidan som ja har planer på att starta... Kull att designa

Jag har även funderat över min ena tatuering... Det vita hjärtat på handleden, den har ju bleknat och syns ju knapast så ja ska boka tid någon tag och få den ROSA!!
Egentligen gör det ju ont att tatuera men det kan ju bero på att jag har jordens LÄGSTA smärtgräns... Men ändå kan man inte låta bli att göra det! Men rosa är väll sött eller hur?

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida