Charlottes Dagbok

lördag, oktober 07, 2006


Dom är hemma... Mamma och Pappa är hemma... Kul att träffas igen och få äta mammas mat :P MUMS!

Och inte tala om LEROY! Mammas bebis! Det är svårt med han för man vet inte om han är glad eller inte! Han spinner samtidigt som han sätter klona i en när man lyfter upp han! Fast han kanske bara e höjdrädd även om ja bara är 152cm HIHI

Visst är mamma alltid bäst eller hur?? I alla lägen!!!

Jag är sååååååå sugen på att shoppa kläder även fast ja köpte skor igår! Men ja måste tygla mig fast strumpbyxor kan ja sträcka mig till i alla fall annars kommer ja ju frysa om mina bleka ben...
Fast ja jag vet hur det slutar... Kommer ut med mer än ja hade tänkt när ja gick in!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida